ی داستان باحال از زبون ی اقا پسر بنام هادی


غریـــــــــــــــــــــــــــــــــب اشــــــــــــــــنا

 من ی بار ب یکی از دخترای دانشگاهمون سلام کردم دختره گفت من فعلا قصد ازدواج ندارم میخوام درسمو ادامه بدم

بهش گفتم اخه خواهر من من فقط بهت ی سلام کردم چرا جوگیر میشی؟؟!!

دوباره میگه البته بستگی ب شرایطم داره من باید فکرامو بکنم!!!

دختر پسرهای ایرونی در 18 سالگی.

پسرها تمام اضطراب و دلشوره هاشون اینه ک دانشگاه قبول بشن و سربازی نرن تا 2 سال از زندیگیشون تلف نشه دخترا ک ورودشون ب پادگان ممنوعه اصلا اضطراب نمیدونن چی هست!!!

در هنگام نمره گرفتن در دانشگاه

پسرها خودشونو جر میدن ک 9/5 شون بشه 10 باز هم استاد قبول نمیکنه در اخر چی؟ چی؟ مشروط میشن

حالا دخترا

اسه اسه میرن پیش استاد با ی لبخند نمره ای ک با هزار زور و زحمت از تقلب با ما میگیرن یهو نمره ی 4/5 شون 18میشه 



نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت18:10---16 آذر 1391
slm vaqean hal kardam ba neveshte hat man khodam daneshjo omran am mibinam.rasti asr omadi gofti bia web am khastam bad qoli nashe harfat ghashange manam webloge
http://hifa.loxblog.com
rp vase ejqam sakhtam


eshgh
ساعت14:13---12 آذر 1391
jaleb bood
ama vaghei


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:عکس, عکس باحال,ساعت 16:39 توسط sh pishrOo| |


Power By: LoxBlog.Com

head>